Cherry Pop - 2017

Bu filmin burada olmasını neden istedim aslında pek bilmiyorum. Neden başladı neden bitti hiç anlamadım. Daha gösterişli bir hikaye bekliyordum filmin açıklamasına istinaden ancak öyle olmadı. Gözümde canlandıramadım bitişten sonrasını.


 cherry pop konusu



Film, draq queenlerin bir gecesine odaklanıyor. Bir gecelik show ve kulis görüntüleri sunulmuş izleyiciye. Gerçekten nasıl bir hayatları var bilmiyorum ama filmde biraz kara mizah vardı belki. Pek inandırıcı ve gerçekçi gelmedi. 


Çerezlik bir film demek istiyorum ancak onu bile diyemiyorum. Çünkü bir şeyler olmasını beklerken bir anda bitiveriyor. Showların sergilenmesi esnasında söylenen şarkıların sözleri belki biraz mesaj içeriyor olabilir. belki ve biraz. Ayrıca eşcinsel olmayan bir insanın böyle bir ortamda nasıl karşılandığına dair de fikirler edinebiliriz. Sanıyorum ki bunlar gerçekte de yaşanıyordur. İşte, bu o adamın hikayesi. 



Cherry Pop 2017 Fragman. 


Yorumlar